четвъртък, 15 март 2012 г.

Прощално писмо до Ида



Уважаема притежателко,

искам с това писмо да изявя моето искрено разочарование от Вашето поведение,
което надмина моите представи за безобразие.
Бях ви подарена с толкова много любов, вие толкова много ме уважавахте и се грижихте за мен,
че аз се чувствах истински обичана и важна.
Сега си опаковам куфара и смятам да ви напусна, защото вие прекалихте с моето търпение.
Изненадах се, когато първия ден ме изхвърлихте от леглото ми и ме оставихте да спя в
прашното и миришещо на нафталин чекмедже. Не ми беше до спор. Реших, че може да размислите
и да не обръщате толкова внимание на едни загубени бързо увяхващи цветни пръчки.
Когато на втория ден ме изхвърлихте отново от леглото ми в отвратителното чекмедже,
вече започнах да се чудя с какво съм заслужила това поведение.
На третия ден вече преля чашата! Не разбирам, не желая да разбера, обидена съм.
Да ме замените с тези отвратителни и неблагодарни временни създания, които дори не са благодарни
за жеста, който вие направихте към тях.
Оставям ти тази бележка с пълното съзнание, че най-вероятно няма дори да я удостоите с
нужното внимание, а ще я захвърлите веднага в камината за подпалки.

Отивам да си намеря друга Ида, която ще ме дари с нужното уважение.

Сбогом!


Ваша бивша кукла


Предизвикателството на издателство "Точица

Няма коментари:

Публикуване на коментар