петък, 16 март 2012 г.

Отворено писмо от Жанет до Шарл Перо, публикувано във вестник "Горски новини"


Уважаеми господин Перо,
стараех се да не обръщам внимание дълго време на вашите измишльотини, които публикувахте из вестника в клюкарската рубрика.
Но ми прекипя, когато си позволихте да коментирате публично личния ми живот и приятелските ми връзки с различни видове, обитаващи волно или неволно нашата гора. Не стига, че хапливите ви коментари стигнаха до ушите на всички участници в "този хорортрилър" и те всички бяха потресени от изкривената ви представа за живота при нас, но и факта, че си позволихте да ме наричате Червена шапчица вече мина всякакви граници.
Първо на първо аз се казва Жанет Мариняк и второ на второ шапката ми не е червена, далтонист такъв, а най-обикновена магента!
Освен това моята връзка с Вълкът, както си позволихте да обиждате наследника на Робин Худ, няма никакво място в парцаливата ви рубрика, още повече поднесена под толкова грознопикантен начин.
В следващия брой на изданието очаквам да ми се извините публично и да опровергаете всички долни лъжи!

С уважение
Жанет Мариняк

Няма коментари:

Публикуване на коментар